welcome to my blogg .. ini blogg saia , so suke haty saia nak taip ape k .. u follow me . i will follow you .. oke ? hee

Followers

SALESGIRL !!




HYEHYE alllsss ... lama rase tak update belogg .. onlinenye sokmo ... tpy malas nak menaipp lorrhh ... hehe .. memang aku pemalas hee .. okeoke .. sekarang ni bukan nak citer pasal malas ... aku nak bercerita tentang SALEGIRL .. TAHU TAK ?? hihi .. hmm .. aku ni kn kejenye salesgirl ... GIRLL .. aku umur baru 18 ... tpy ade jugak yang panggil aku makcik .. kalau yang panggilnye budak 2-6 tahun tu aku tak kisah , sikit pun aku tak kisah .. tpy yang panggilnye .. budak sekolah menengah dalam umur 14 kowt .. hehe nak taw tak ape yang aku jual ?? JUST JUAL IKAN , aku sikit pun tak malu ... budak sekarang mana nak keje tempat basah-basah camtu , right ?? tpy aku tak kisah ... budak sekarang kejenye dekat bandar .. KFC , MCD , PARKSON , THE STORE , BUTIK MAHAL-MAHAL ... hehe ... aku kje ni pun sebab ayah aku yang suruh ... untuk tolong dia .. and then aku sebagai anak haruslah tolong ... walaupun gaji sikit .. but senang taw nk mintak bonus .. hehe .. kalau keje ngan orang susah sikit ... kalau kerja ngan ayah sendiri .. nak buat ape-ape pun senang , right ?? lagy satu , kerja sebagai penjual ni , kena ade kesabaran yang tinggi taw .. nak-nak meniaga kart pasar malam .. ada masa dapat pelanggan yang CEREWET , sabar jelaa kann ?? hihi ... haaaa .. ingat senag ke ?? jangan pandang rendah tauu ..... oke ... itu saja untuk entry ni ,,,, bye=bye .. salam

modd : happy maseh lagy terasa :]]]







No comments:

Post a Comment